Administratiekantoor Rintjema

Tarieven

Voor onze diensten zijn de volgende tarieven van toepassing. Indien u meerdere diensten tegelijk afneemt, kunnen er afwijkende tarieven van toepassing zijn. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan, u kunt vertrouwen op ons lage tarief. Alle vermelde prijzen zijn exclusief 21% omzetbelasting, tenzij anders aangegeven.

1. Offline of online voeren van uw gehele administratie:

  Het is mogelijk dat wij uw administratie volledig voor u verrichten, waarbij u desgewenst online kunt meekijken. Hiervoor rekenen wij een vast tarief per kwartaal, afhankelijk van de omvang en complexiteit van uw administratie/onderneming.

Onderstaande prijzen voor het voeren van administraties zijn een indicatie van de gemiddelde prijs. Wilt u veel tijd steken in het geheel geordend en gesorteerd opleveren van uw administratie dan bespaart u op de kosten. Natuurlijk kunt u ook uw schoenendoos met bonnen achterlaten en verder geen omkijken willen hebben naar uw administratie, de prijs zal dan boven de gemiddelde prijs liggen.

Eén ding weet u wel zeker: u weet vooraf wat het gaat kosten, want wij geven u voordat wij de werkzaamheden aanvangen zekerheid over de prijs (en bevestigen dat middels een schriftelijke prijsafspraak). Bovenstaande opsomming is niet gelimiteerd, staat uw omzetklasse er niet bij, neem dan contact met ons op voor prijsopgave.

De reden hiervoor is dat bij een hogere omzet dan circa € 150.000 de te voeren administratie sterk afhankelijk is van de branche waarin u opereert:

  • Omzet bedrijf tot € 25.000,00 al vanaf € 150,00 per kwartaal
  • Omzet bedrijf tot € 50.000,00 al vanaf € 225,00 per kwartaal
  • Omzet bedrijf tot € 100.000,00 al vanaf € 300,00 per kwartaal
  • Omzet bedrijf tot € 150.000,00 al vanaf € 375,00 per kwartaal
  • Omzet bedrijf boven € 150.000,00 op aanvraag
2. Online controleren en corrigeren van uw administratie:
Ook is het mogelijk dat u zelfstandig de boekingen doet, waarbij wij periodiek de geboekte gegevens online controleren en waar nodig correcties kunnen aanbrengen. Hiervoor rekenen wij een vast tarief van € 42,50 per uur.
3. Opstellen jaarrekening:
  • Jaarrekening: Balans, Verlies- en Winstrekening, vanaf € 175,00
  • Jaarrekening inclusief kengetallen en analyses, vanaf € 250,00
4. Rapportages:
  • Uitgebreide rapportage per maand € 400,00 per jaar
  • Uitgebreide rapportage per kwartaal € 135,00 per jaar
  • Uitgebreide rapportage per jaar € 30,00 per jaar
5. Aangifte Inkomstenbelasting per aangifte:
  • Aangifte Inkomstenbelasting particulieren (alleenstaanden) € 55,00 per aangifte, incl. BTW (meer info)
  • Aangifte Inkomstenbelasting particulieren (fiscaal partnerschap) € 77,50 per aangifte, incl. BTW (meer info)
  • Aangifte Inkomstenbelasting ondernemers € 97,50 per aangifte (meer info)
6. Aangifte Omzetbelasting per tijdvak:
  • Aangifte Omzetbelasting € 30,00 per tijdvak
7. Salarisadministratie:
Indien u personeel in dienst heeft waarvoor de salarisadministratie moet worden gevoerd, kunnen wij dit namens u onderbrengen bij één van onze relaties. Wij zullen hierbij het aanspreekpunt zijn voor dit externe kantoor, waardoor u nog steeds één adres heeft voor al uw administratieve zaken.

De kosten voor het voeren van deze salarisadministratie zullen wij vervolgens apart bij u in rekening brengen. Het spreekt voor zich dat wij u vooraf een offerte van de kosten van deze salarisadministratie kunnen opgeven, neem daarvoor contact met ons.

8. Tarief overig per uur:
  • Opzetten van een nieuwe administratie (kan ook op locatie) € 42,50 per uur
  • Advies € 42,50 per uur
  • Verzorgen van financiële overzichten € 42,50 per uur
  • Debiteuren en/of crediteurenbeheer € 42,50 per uur
Desgewenst kunnen wij uw wekelijkse debiteuren- en crediteurenafhandeling bijhouden. Wij zorgen dat er een batch voor uw betalingen aan wordt gemaakt, u hoeft deze alleen naar uw bank te versturen middels telebankieren.

Alle gehanteerde prijzen zijn exclusief 21% omzetbelasting.

Zoals u leest heeft Administratiekantoor Rintjema een breed scala aan diensten paraat om u als particulier en/of ondernemer met raad en daad bij te staan.

Dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn, blijkt uit bovenstaande tarieven. Het spreekt natuurlijk voor zich dat wij graag vooraf een offerte op maat afgeven, zodat uw totale kosten inzichtelijk zijn. U kunt hiervoor een email sturen naar: offerte@administratiekantoor-rintjema.nl of naar offerte@mijn-administratiekantoor.nl, of bellen met 06-20380680 (buiten kantooruren).